Reference

HOLANDSKO na lodi a na kole - léto 2017

V roce 2017 jsme s CK ExtremTour absolvovali zájezd Holandsko na lodi a na kole - střed. Tato netradiční dovolená se nám natolik zalíbila, že jsme se rozhodli letos zkusit jižní Francii - Canal du Midi na lodi a na kole. Po zkušenostech vloni i letos mohu ExtremTour každému vřele doporučit, protože takovou vstřícnost a ochotu při jednání se zákazníkem hned tak nenajdete. Na cestě po Holandsku jsme ocenili bezproblémovou dopravu na místo a zpět a potom i zkušenosti a vysokou profesionalitu kapitána naší lodi ("Váca"), který se o nás skvěle postaral za všech situací a okolností.
Francie nás teprve čeká, ale už teď lze opravdu ocenit snahu (a také doslova andělskou trpělivost) Markéty o to, jak přizpůsobit zájezd našim požadavkům.

Jirka a Věra Lapáčkovi z Brandýsa nad Labem

ALSASKO NA KOLE - podzim 2018

Milí Láďo a Markéto,

dávám celému Alsasku  a všem otázkám za jedna. Zvláště pak vedoucímu a řidiči v jedné osobě a jeho kuchyni. Mám jedinou připomínku, a to že výlet přes Rýn a zase o kus dále zpátky byl moc hezký, ale přes ten most nazpátek a dále po silnici nebyla žádná cyklostezka (nebo jsme ji nenašli), zato velký provoz, a my stařečci jsme se báli o jiné stařečky (ale to byl samozřejmě náš problém). Také možná ten výlet byl na nás trochu dlouhý. Jinak jsme velmi ocenili, že jsme byli vyvezeni na samotný Balón, protože máme hory rádi. Též máme rádi veselá barevná a květnatá městečka, takže jsme se velmi potěšili. Podívala bych se ještě ráda na mnohá místa, ale přírodu a věk nezlomíš, takže uvidíme, co Pán Bůh ještě dá, dá-li vůbec. Budu totiž muset někdy zajet do mokrého Skotska a podívat se jim tam na mlhavou krajinu a hrdé hrady.

Srdečně zdravím s podzimem. Nezapadejte listím.

Vaše

Helena Illnerová

KALÁBRIE NA KOLE - letecky do hotelu - podzim 2018

Hodnotím pěti hvězdičkami.

Kalábrie byla super. Kdyby bylo ubytování blíž do města, bylo by to ještě lepší. Ale za to vy nemůžete.

Tak přeji jen to nejlepší.

Lída Krabsová

RAKOUSKÁ JEZERA - léto 2017

Nazdar Láďo a Markéto,

na vaše dotazy ohledně naší spokojenosti s zájezdem do Salzburska můžeme s Helenou jen stručně říct, ře byl bezvadný a že jsme oba byli maximálně spokojeni. Jak co do organizace, programu, ubytování a tebe nejen jako kuchaře. Počasí při návratu do Prahy jste ovlivnit nemohli. Už dávno jsme uschnuli. Pokud nám tělo bude ještě sloužit, rádi s vámi zase někam pojedeme.

Pozdravujeme

Helena a Michal Illnerovi

MENORCA NA KOLE - jaro 2018

Stručné hodnocení zájezdu na Menorcu.
Vše bylo podle mého očekávání. Bezproblémová doprava, velmi kvalitní ubytování, strava chutná a ve velkém výběru, vedoucí zájezdu Slávek ochotný kdykoliv poradit i pomoci, Delfíni taky tak. Půjčená kola přímo skvělá, nic lepšího jsem ještě nezažil. Mapy byly dostačující, trasy zajímavé. S Extremem jsem byl již 4x a nevidím důvod, abych se nezúčastnil i někdy příště. Nabídka je vždy dost široká.

Ivo Hranický

TOSKÁNSKO NA KOLE - září 2017

Milý Láďo, milá Markéto,

předevčírem jsme se vrátili ze zájezdu do Toskánska - a já bych chtěl za zájezd poděkovat. Neměl chybu! Byl dokonale připravený, zorganizovaný, farma v Castagnetu Carducci byla příjemným místem k pobytu, ubytování tam perfektní, vyšlo nám počasí, jídlo bylo výtečné (!), na jaké jsme na zájezdech s Extremtourem už zvyklí, informace o možných cyklotrasách včetně podrobných map stoprocentní, přístup řidiče Jirky i kuchaře (jeho jméno jsem bohužel zapomněl) k nám vstřícný, laskavý a kamarádský, využili jsme i možnosti zajet do Florencie, Sieny a Pisy atd. atd. Zkrátka byli jsme maximálně spokojení (a věřím, že i ostatní účastníci zájezdu).

Přeju Vám, aby se Vám nadále dařilo a byli jste "šťastní, zdraví a veselí"!

Romek a Jana Hanákovi

TOSKÁNSKO NA KOLE - léto 2017

Ahoj Markéto,

posílám vyplněný dotazník. Vím, že na vysvědčení se hvězdičky neuvádí, ale mi to nedalo. Vše bylo skvělé, připravenost map a trasy vynikající. Už jsem v Toskánsku byla, ale v jiné oblasti, s jinou "cestovkou" - taková naší místní . To se nedá srovnat. Všude Vás doporučím.
Samé superlativy.

Jana Krejčí

TOSKÁNSKO NA KOLE - srpen 2017

Ahoj Markéto, zdravím z Krkonoš a posílám mnoho pozdravů . Co napsat k hodnocení zájezdu při kterém jste naši dívčí skupině ve všem vyhověli. Nebudu se rozepisovat k jednotlivým bodům jelikož bych psala jen samé jedničky s hvězdičkou. Píšu jen za sebe jelikož jsou kamarádky dospělé a jistě každá připíše pár řádků . Já jsem se na zájezd moc těšila, myslela jsem si že to bude krásná dovolená ale nebyla .Byla totiž překrásná. Nemám co bych vytkla ať už k dopravě,-skláním se až k zemi před tvými schopnostmi s autobusem a vlekem, vařením-vše bylo exluzivní, trasy vyhovující,počasí jak má být. Moře nebylo podle mých představ ale nevadí bylo teplé a nepřijely jsme se válet k vodě. Informačních materiálů byl dostatek. zkrátka samá superlativa.

S Vaší Ck jsem byla potřetí, první byl objednán od CK Trip,  druhý už od Vás.

Kam příště ? Nebudeš tomu věřit ,sešly jsme se o víkendu u Miri v Novém Městě  už se nám stýskalo a chlapi odjeli na jachtu . Zatím nepadl žádný návrh abychom se shodly. neva ještě je čas ..

Ještě se sluší moc poděkovat za zájezd do Sienny ....uznávám za to si nic nekoupíš, jsme ti zavázáni do budoucna. Díky.

Tak to je snad vše, posílám v příloze pár foteček  měj se krásně ať se ti daří.

S přáním mnoha příjemných dnů, s pozdravem

Hana sládková

HOLANDSKO NA LODI A NA KOLE - léto 2017

Ahoj ...

Na takovou dovolenou je těžké zapomenout - za mou osobu je to jednoduché - u tohoto zájezdu bych vše oznámkoval samými jedničkami.

Ovšem naprostá jednička byl kapitán (Váca), jehož nezapomenutelný průjezd kanály Utrechtu budil náš obdiv a ještě dlouho ho budit bude. Projet tam bez jediného doteku místy, kde po stranách lodi zbývaly centimetry ... to je prostě fantazie.
Že vždy kotvil (a nás vysadil) tam, kde slíbil a že se vůbec tak perfektně "vyznal" - to jsme brali málem jako samozřejmost. I když to samozřejmé nebylo ... :-) Na všechno dokázal odpovědět a o všem nás informovat ... další plus.

Mapy a trasy - po večerním "briefingu" jsme vše bez problému projeli a neztratili se nikdy. Když jsme si zvykli na poněkud netradiční značení cyklotras (a začali ho oceňovat), neměli jsme nikdy problém.

Jídlo a ubytování naprosto na výši. Kuchařka Maruška milá a vstřícná, jídlo vždy včas a ... no nebylo mu co vytknout. Trochu nás zaskočilo - jako národ pivařů - že byl někdy problém najít cestou něco jako hospodu a dát si jedno točené. Ale to je spíš legrace, bez toho se taky lze obejít. A na palubě lodi bylo piva dost, vždy chlazeného.

Doprava tam a zpět hladká, příjemná, bezproblémová ... zvláště jsme ocenili možnost nalodění v místě bydliště. Markéta jela úžasně citlivě a plynule, takže jsme dojeli na místo odpočatí a vyspalí.

Počasí nám přálo, vlastně jsme ani nezmokli. A co jsme ocenili opravdu moc - systém komunikací pro cyklisty a naprosto nevídaná ohleduplnost motoristů k cyklistům. A také kvalita vozovek a cest - člověk si po návratu k nám připadal jako někde v Kongu. :-(

O CK jsem se dozvěděl od naší kamarádky, která nám tento tip dala. Zrovna o víkendu jsme probírali, kam a jak příště - docela by se nám líbilo takovou lodí navštívit (jižní) Francii. Ale je nás deset ...

Mějte se moc hezky a díky za úžasnou dovolenou
Jiří Lapáček

SARDINIE NA KOLE - jaro 2017

Ládo, jelikož ses nám na letišti v Praze ztratil, volíme tuto formu díků za krásné chvíle na Sardinii, za to, že díky Tobě vždy vše klaplo. Určitě se ještě uvidíme při jiné aktivitě, kterou budete pořádat a cestovku Extrem Tour budeme všude doporučovat. Přejeme hodně spokojených " účastníků zájezdu " a brzy naviděnou

Jana a Mirek Novákovi

TOSKÁNSKO NA KOLE - jaro 2017

Ahoj

Ráda si najdu chvilku, abych pochválila naprosto vše na tomto zájezdu.

Protože, to bylo naprosto perfektní, tak se nebudu zdržovat bodováním jednotlivých kategorií a dám rovnou  velikou 1 s velikou hvězdičkou.

Nejsme asi typičtí účastníci vaši cyklozájezdů, vyrážíme tak k 11:00, nespěcháme, kocháme se, stavíme v hospůdkách a tak jsme si trasy přiměřeně přizpůsobovali . Vše doporučené jsme ale navštívili a moc jsme si to užívali.

Zájezd to byl první , vybraný na internetu a doufám, že ne poslední.

Kam by to mělo být příště se ještě neví. Jde o skupinové rozhodnutí, a to musí dozrát.

Ještě jednou moc díky (i Honzovi)

Zuzana Březinová

KORSIKA NA KOLE - jaro 2017

Skol Láďo a Markéto,

z jarní Korsiky jsme všichni úplně nadšeni. Líbil se nám autobus, vlek i řidiči, taky trasy a poskytnuté materiály, počasí a kempy neovlivníte, ale já jsem byl spokojený, program včetně dvou grilování a odpočinkového dnu v Bonifaciu byl perfektní. Moc vám děkujeme za přátelskou atmosféru a poklidnou organizaci a taky se omlouváme za to slovíčko, které se tak v naší skupině rozšířilo (už jsme našli původce a zp... ho v pátek při tankové plzni u nás na Hvězdě...). Tím pádem se téměř kompletní skupina hlásíme na podzimní Černou Horu 2018 v druhé polovině září, program, délka i cena viz. váš web nám vyhovuje a už se moc těšíme.

Úspěšnou sezonu a brzy naviděnou. Mirek a spol.

AZUROVÉ POBŘEŽÍ A HORNÍ PROVENCE NA KOLE 2013

Ahoj všem co mají rádi cyklistiku!
Loni jsme chtěli naši dovolenou strávit tak trochu v pohybu a ne se jen válet u moře a přejídat se.Na doporučení jsme vyhledali CK Extrem Tour a pak jen vybrali lokalitu která by se nám líbila.
Zvítězilo Azurové pobřeží a Horní Provence.
Po emailech jsme vyřídili veškerou agendu(což bylo úplně super, žádný návštěvy na pobočce CK atd., vše z pohodlí domova) a těšili jsme se až přijde den odjezdu.
Hurá je to tu!!!
Vše klapalo jako hodinky, naložili jsme do autobusu kola a už se jelo. Druhý den jsme byli na místě a hned jsme si mohli sednout na kolo a vyzkoušet první jízdu již do daného místa(kempu) kde jsme měli nocovat. Byla to paráda, krásné počasí, super lidičky se kterýma jsme se seznámili cestou v autobuse a nádherné scenérie které jsme ze sedla kola míjeli.Byli jsme nadšeni.
Když jsme dojeli do cíle už na nás čekal v kempu autobus s našimi věcmi tak už jsme jen postavili stan a navečír jsme šli posedět k ohni s ostatními učastníky zájezdu a na grilovačku na kterou jsme byli pozváni od našeho vedoucího a zároveň majitele CK.
Moc se nám to líbilo :-) díky.
Každé ráno jsme dostali u autobusu denní plán s mapkou našeho cíle, probrali jsme společně co by se dalo a co naopak nedalo ještě kde cestou vidět a vyrazili jsme.
Mohli jsme jezdit buď s ostatními nebo jen sólo sami dva podle toho jak jsme měli chuť.
Cestou jsme podle mapy navštívili doporučená místa, kde bylo co k vidění, občas zastavili u vody a hodili koupačku, někdy jsme si sami podle mapy našli trasu která se nám zdála být pro nás lepší - prostě lážo plážo projíždíme krásnou krajinou jak se nám chce a víme že v cíli na nás čeká autobus s našimi lidmi.
Řidiči (taky moc suprový lidičky který obdivuju za to co všechno museli tím velikým autobusem sjet), kdykoliv jsme potřebovali byli k dispozici hned u autobusu. Nikdy se nám nestalo že by tam nebyli a museli jsme čekat.
Jinak co se týče jídla jsme si každý den koupili něco v obchodech co byli v místě kempu a obědy jako takový jsme řešili cestou na kole. Měli jsme i možnost si každý den objednat bagety přímo v kempu a ráno byli vždycky čerstvoučký a někdy ještě teplý. Řešilo se to tak že jeden z nás oběhl ostatní kdo kolik chce, pak je objednal, ráno si je vyzvednul (zaplatil je) a pak je prodával našim lidem tak jak si je objednali. To bylo taky dobře vymyšlený. Nebo jsme měli taky možnost si u autobusu něco uvařit (pytlikajdy atd.) na vařičích který jsme měli k dispozici i s vodou co se vozila na návěsu.
Prostě jedním slovem parááááda a za vše dávám velkou 1 a všem díky za krásně strávenou dovolenou.

J. Košťáková a M. Petr

BRETAŇ NA LODI A NA KOLE - červenec 2016

Ahoj Markéto,

dovolená připravená vaší cestovní kanceláří byla opět skvělá! Užili jsme si hlavně pohodu a klid oblasti Bretaně, která je v podstatě naprosto stranou turistického ruchu. Oba kapitáni , Ty i Rambo jste byli úžasní, pohodáři a Tvoje večeře (i díky Tvému tatínkovi) opět prostě neměly chybu. Už pomalu plánujeme, kam s vámi pojedeme příště!

Užijte si v pohodě zbytek dovolenkové sezóny a v zimě naplánujte zase další zajímavé cesty!

Bláža a Radek Markovi

HOLANDSKO NA LODI A NA KOLE - SEVER 2016

Markéto a Láďo,
zdravím vás a děkuji za lákavé nabídky cyklozájezdů, které zvážíme. Vzpomínám na putování po klidném, pohodovém Frísku, skvělou partu lidí a pobyt na lodi.Celá oblast je zajímavá mimo jiné ,, ornitologicky", což by chtělo uvést do katalogu. Chyběl mi dalekohled.
Mějte se krásně a buďte zdrávi!
S pozdravem

Ludmila

DÁNSKO NA KOLE - léto 2016

Cyklo návštěva Dánska pro mě byla moc zajímavá. Cesta tam byla překvapivě v pohodě, zastávky příjemné a s dostatečnou četností. Naplánování tras a ubytování se mi líbilo. Příjemně mě překvapilo i Dánsko, vezly jsme s sebou jídlo a pak jsme ho vezly zase zpátky, protože jsme prakticky denně někde jedly nějaké ryby za rozumnou cenu. Ježdění na kole bylo hodně snadné, vzhledem k rovinatému terénu. Pro mě má zájezd obrovský význam i proto, že jsem si uvědomila, že já mám možná radši kopcovitou krajinu - ten „dokopec“ mi sice mnohokrát dává zabrat a trochu ho nenávidím..ale pak ten sjezd zase stojí zatoJ

Držím vám palce, ať se vám v dnešní konkurenční době daří a já jsem moc ráda, že jste

Monika Čiperová

SARDINIE NA KOLE - letecky do hotelu - PODZIM 2016

Ahoj Markéto!

Sedím doma u PC a nadávám na počasí. Když jsme se docela nedávno váleli na sluníčku u Tyrkysového moře, koupali se v ideálně teplé vodě, baštili skvělou zmtzlinu v Báia Sardinia a hlavně jezdili na kolech křížem-krážem po severním cípu Sardinie, hlásila nám dcera, že je i doma v Čechách pěkně teplíčko, jakoby léto ani nekončilo. No a druhý den po našem návratu domů začal ani ne tak říjen, jako rovnou listopad :-(  I proto se ve vzpomínkách se Zuzkou stále vracíme o 14 dní zpět a pokaždé si jen povzdychneme: "Ach jo, byla to paráda! "

Tak ahoj, měj se fajn, ať se daří vašemu podnikání - a třeba ještě někdy nashledanou!

Zuzka a Saša Klimešovi

HOLANDSKO NA LODI A NA KOLE i koloběžce 2016

Zdravíme Láďu a Markétku,

byli jsme s Vámi na zájezdu Holandsko na lodi a na kole v termínu od 14.7.2016 do 23.7.2016.

Poznávací znamení - koloběžky :) a Ústí nad Labem.

Skutečně super, pro nás koloběžkáře jak dělaný, já měla jenom problém vstávat, ale to je jiná ... :)

Doporučuji tento typ zájezdu zpropagovat mezi koloběžkařema.

Lenka + Libor + Kuba Plzákovi

KALÁBRIE NA KOLE - letecky - 2016

Ahoj Marki,

děkujeme za příjemnou dovolenou :-). Oceňuji pomoc a konzultace ohledně naší premiérové přepravy kol letadlem.

Celkově opravdu spokojenost a těšíme se, pokud budeme zdraví, s Vámi zase v příštím roce.

Srdečně zdraví Věra a Otta

GRAN CANARIA NA KOLE - duben 2016

Ahojte,

dakujem. Rada spominam na Grand Canary s Vami.  Dopisala som hodnotenie dolu.

- ubytování: Nemalo chybu, cista izba, poholdna postel, priestorne miestnosti, balkon s vyhladom na more s ozvucenim :-),

- snídaně: jedla nadmieru a sampanske k ranajkam som zazila po prvykrat

- večeře: jedla nadmieru,

- vedoucí zájezdu: vzorny, priatelsky, starostlivy, informoval dostatocne

- Lada fajn, vdaka. 😎

- cyklo-trasy: ako si kto vybral, ja bez bicykla - aj tak super, mala som vybornu spolocnicku Alenku - aj za tu Vam dakujem :-) 😃

- počasí :-):   akurat

Katarina Ostatnikova

KORSIKA NA KOLE - květen 2016

A moc děkuji za krásný výlet ....fakt krása...a ty kopce,kterých jsem se trochu bála, jsem "dala", takže jsem si to dost užívala... i díky skvělé partě, Tobě - klidné a připravené průvodkyni a smekám před Tvoji řidičskou zdatností a výdrži !!!!!!

Díky, Alena

KRÉTA NA KOLE 2015 - podzim

Ahoj Marketo,

Byla jsem rozhodnuta hned pri ceste domu z Krety, ze vam napisu a moc podekuji za zajezd, od ktereho jsme necekali tak perfektni zorganizovani ve vsech oblastech. Nebudu davat znamky, za nas dva bylo vse nad ocekavani a radi se znovu zucastnime pristi rok v podobnem terminu na nektere Vasi akci. Perfektni byla i pesi turistika jako mala zmena.

Jeste jednou diky, preji hodne dalsich povedenych zajezdu, Vam osobne energii a elan a na shledanou se tesi

Milena a Jarda Snajdrovi

ELBA NA KOLE 2015

Dobrý den, Markét,

snad se na mě nebudete zlobit, ale vyplňování dotazníků nepatří mezi mé oblíbené činnosti.

Shrnula bych to jen do prosté věty: Bylo tam skvěle!

A moc děkuji za video od Zbyška, jak to vidím, hned bych se tam vrátila...

Na Extrem Tour určitě nezpomenu ani při výběru dovolené v příštím roce :-)

Mějte se moc hezky!

Veronika E.

TOSKÁNSKO NA KOLE  jaro 2015

Dobrý den,

celý zájezd dopadl mnohem lépe, než jsem si představoval! Peněz jsem si sice vzal málo, ale bohatě mi to stačilo a celý zájezd byl jedna velká nádhera. Byl jsem, a stále ještě jsem nadšen, jedním slovem úžasné. všechno bylo skvělé, jídlem a ubytováním počínaje a jednotlivými doporučenými výlety konče. Byl to vlastně v mých 69 letech první výlet s cestovkou a asi ne poslední. Každé ráno jsem se těšil na jízdu na kole (nejsem cyklista) a každý večer jsem utahaný, najedený a náramně spokojený padl do postele a spal jako dudek. Vůbec jsem netušil co mě čeká, ale vše bylo zcela nad očekávání.

Tak děkuji a přeji hodně zdaru !!!

Pavel Koželuha

MEXIKO - listopad 2013

Ahoj Markéto a Láďo,

Tak jsem opět doma v realitě po návratu z Mexika. Zájezd byl nádherný. Vše bylo ok hlavně díky Milanovi Štěpánkovi, který byl opravdu bezva průvodce a parťák. Vše vyšlo, počasí bylo perfektní, moře nádherné - zejména pod hladinou, jídlo vynikající, památky a příroda fascinující atd.
Moc díky za pomoc při zajišťování tohoto zájezdu a už přemýšlím, kam příště...