Reference

HOLANDSKO na lodi a na kole - léto 2017

V roce 2017 jsme s CK ExtremTour absolvovali zájezd Holandsko na lodi a na kole - střed. Tato netradiční dovolená se nám natolik zalíbila, že jsme se rozhodli letos zkusit jižní Francii - Canal du Midi na lodi a na kole. Po zkušenostech vloni i letos mohu ExtremTour každému vřele doporučit, protože takovou vstřícnost a ochotu při jednání se zákazníkem hned tak nenajdete. Na cestě po Holandsku jsme ocenili bezproblémovou dopravu na místo a zpět a potom i zkušenosti a vysokou profesionalitu kapitána naší lodi ("Váca"), který se o nás skvěle postaral za všech situací a okolností.
Francie nás teprve čeká, ale už teď lze opravdu ocenit snahu (a také doslova andělskou trpělivost) Markéty o to, jak přizpůsobit zájezd našim požadavkům.

Jirka a Věra Lapáčkovi z Brandýsa nad Labem

PROVENCE a Mt. VENTOUX - červen 2018

Ahoj Markéto, Láďo,

Provence a Mt.Ventoux nemělo chybu, Láďu jsem chválil na místě - staral se o nás, počasí vyšlo super, dobrá parta, zdolání Mt.Ventoux byla ta třešnička za kterou jsme jeli! Spolu s krásnou přírodou Provence hodnotím jako jeden z nejlepších zájezdů, co s Vámi jezdím.

Díky, zdraví vás

Pepa Keprt

KALÁBRIE NA KOLE - letecky do hotelu - podzim 2018

Hodnotím pěti hvězdičkami.

Kalábrie byla super. Kdyby bylo ubytování blíž do města, bylo by to ještě lepší. Ale za to vy nemůžete.

Tak přeji jen to nejlepší.

Lída Krabsová

RAKOUSKÁ JEZERA - léto 2017

Nazdar Láďo a Markéto,

na vaše dotazy ohledně naší spokojenosti s zájezdem do Salzburska můžeme s Helenou jen stručně říct, ře byl bezvadný a že jsme oba byli maximálně spokojeni. Jak co do organizace, programu, ubytování a tebe nejen jako kuchaře. Počasí při návratu do Prahy jste ovlivnit nemohli. Už dávno jsme uschnuli. Pokud nám tělo bude ještě sloužit, rádi s vámi zase někam pojedeme.

Pozdravujeme

Helena a Michal Illnerovi

MENORCA NA KOLE - jaro 2018

Stručné hodnocení zájezdu na Menorcu.
Vše bylo podle mého očekávání. Bezproblémová doprava, velmi kvalitní ubytování, strava chutná a ve velkém výběru, vedoucí zájezdu Slávek ochotný kdykoliv poradit i pomoci, Delfíni taky tak. Půjčená kola přímo skvělá, nic lepšího jsem ještě nezažil. Mapy byly dostačující, trasy zajímavé. S Extremem jsem byl již 4x a nevidím důvod, abych se nezúčastnil i někdy příště. Nabídka je vždy dost široká.

Ivo Hranický

TOSKÁNSKO NA KOLE - září 2017

Milý Láďo, milá Markéto,

předevčírem jsme se vrátili ze zájezdu do Toskánska - a já bych chtěl za zájezd poděkovat. Neměl chybu! Byl dokonale připravený, zorganizovaný, farma v Castagnetu Carducci byla příjemným místem k pobytu, ubytování tam perfektní, vyšlo nám počasí, jídlo bylo výtečné (!), na jaké jsme na zájezdech s Extremtourem už zvyklí, informace o možných cyklotrasách včetně podrobných map stoprocentní, přístup řidiče Jirky i kuchaře (jeho jméno jsem bohužel zapomněl) k nám vstřícný, laskavý a kamarádský, využili jsme i možnosti zajet do Florencie, Sieny a Pisy atd. atd. Zkrátka byli jsme maximálně spokojení (a věřím, že i ostatní účastníci zájezdu).

Přeju Vám, aby se Vám nadále dařilo a byli jste "šťastní, zdraví a veselí"!

Romek a Jana Hanákovi

TOSKÁNSKO NA KOLE - léto 2017

Ahoj Markéto,

posílám vyplněný dotazník. Vím, že na vysvědčení se hvězdičky neuvádí, ale mi to nedalo. Vše bylo skvělé, připravenost map a trasy vynikající. Už jsem v Toskánsku byla, ale v jiné oblasti, s jinou "cestovkou" - taková naší místní . To se nedá srovnat. Všude Vás doporučím.
Samé superlativy.

Jana Krejčí

TOSKÁNSKO NA KOLE - srpen 2017

Ahoj Markéto, zdravím z Krkonoš a posílám mnoho pozdravů . Co napsat k hodnocení zájezdu při kterém jste naši dívčí skupině ve všem vyhověli. Nebudu se rozepisovat k jednotlivým bodům jelikož bych psala jen samé jedničky s hvězdičkou. Píšu jen za sebe jelikož jsou kamarádky dospělé a jistě každá připíše pár řádků . Já jsem se na zájezd moc těšila, myslela jsem si že to bude krásná dovolená ale nebyla .Byla totiž překrásná. Nemám co bych vytkla ať už k dopravě,-skláním se až k zemi před tvými schopnostmi s autobusem a vlekem, vařením-vše bylo exluzivní, trasy vyhovující,počasí jak má být. Moře nebylo podle mých představ ale nevadí bylo teplé a nepřijely jsme se válet k vodě. Informačních materiálů byl dostatek. zkrátka samá superlativa.

S Vaší Ck jsem byla potřetí, první byl objednán od CK Trip,  druhý už od Vás.

Kam příště ? Nebudeš tomu věřit ,sešly jsme se o víkendu u Miri v Novém Městě  už se nám stýskalo a chlapi odjeli na jachtu . Zatím nepadl žádný návrh abychom se shodly. neva ještě je čas ..

Ještě se sluší moc poděkovat za zájezd do Sienny ....uznávám za to si nic nekoupíš, jsme ti zavázáni do budoucna. Díky.

Tak to je snad vše, posílám v příloze pár foteček  měj se krásně ať se ti daří.

S přáním mnoha příjemných dnů, s pozdravem

Hana sládková

TOSKÁNSKO NA KOLE - srpen 2017

Markétko, byla jsem s vámi poprvé a byla jsem nadšená. Cyklotratě byly pro mne dosti náročné, snad mohly být o něco kratší, ale zase bychom toho asi tolik neviděly. Budu muset více potrénovat. Nakonec jsem si program upravila dle svých možností. Smekám před Tebou, jak jsi brzy ráno s úsměvem připravovala snídaně, absolvovala všechny cyklovýlety a unavená, ale opět v naprosté pohodě, zase připravovala večeři. Jinak nám, které jsme se ten jeden den trhly, chyběly podrobnější mapy okolí. To je tak asi jediná připomínka. Ještě jednou Ti moc děkuji za pomoc při šlapání do toho stoupání poslední den, kdy jsi mě tlačila rukou do zad a tím mi pomáhala, abych ten úděsný kopec v tom vedru zvládla. Jsi jednička.

Taktéž moc děkuji za fakultativní výlet do Sienny. Budu se těšit na další zájezd s vámi. Přeji vám, ať se vám daří a ať máte mnoho tak spokojených klientů.

Bobina

SARDINIE NA KOLE - jaro 2017

Ládo, jelikož ses nám na letišti v Praze ztratil, volíme tuto formu díků za krásné chvíle na Sardinii, za to, že díky Tobě vždy vše klaplo. Určitě se ještě uvidíme při jiné aktivitě, kterou budete pořádat a cestovku Extrem Tour budeme všude doporučovat. Přejeme hodně spokojených " účastníků zájezdu " a brzy naviděnou

Jana a Mirek Novákovi

TOSKÁNSKO NA KOLE - jaro 2017

Vše klasifikuji za jedna. Markéta je jedinečná a super. Řidička bezkonkurenční, ubytování bezvadné, strava senzační. Moc děkujeme za její citlivý přístup k potřebám a vrtochum důchodců.

Výlety kolní i busové nás nadchly. Byla to jedna z mých nejkrásnějších dovolených nejen zásluhou vaší cestovky ale i perfektní společnosti. Příšte pojedu i třeba na kraj světa.

Hanka

KORSIKA NA KOLE - jaro 2017

Skol Láďo a Markéto,

z jarní Korsiky jsme všichni úplně nadšeni. Líbil se nám autobus, vlek i řidiči, taky trasy a poskytnuté materiály, počasí a kempy neovlivníte, ale já jsem byl spokojený, program včetně dvou grilování a odpočinkového dnu v Bonifaciu byl perfektní. Moc vám děkujeme za přátelskou atmosféru a poklidnou organizaci a taky se omlouváme za to slovíčko, které se tak v naší skupině rozšířilo (už jsme našli původce a zp... ho v pátek při tankové plzni u nás na Hvězdě...). Tím pádem se téměř kompletní skupina hlásíme na podzimní Černou Horu 2018 v druhé polovině září, program, délka i cena viz. váš web nám vyhovuje a už se moc těšíme.

Úspěšnou sezonu a brzy naviděnou. Mirek a spol.

NEPÁL – TREK K EVERESTU 2012

Kdepak by mne napadlo, že se sem někdy dostanu. Škoda, že to ti dřívější, které jsme 99,99 procenty kdysi volili, zakazovali našim rodičům, kteří o tom také snili. Hory jsou to krásné svojí velikostí, tvary, kombinací vegetace, vody, kamenů a ledu. Jsou samozřejmě na světě hory líbeznější. Dobrá volba denních vzdáleností a výšek, žádný spěch, dost času na regeneraci. A hlavně: volnost osobního tempa na rozdíl od potkávaných skupin, které se pohybovaly v jednom hustém mnohohlavém zástupu, na povel foto, na povel oddech, možná i vyměšování. Počasí bylo super -asi jsme dobře točili modlitebními mlýnky, ale prý je tam takové počasí v tuto dobu pořád. Stále modro, oblaka pouze pro fotografování. Senzace!

Ivan Havlík

DÁNSKO NA KOLE - srpen 2016

Jela jsem po letech s Extrem Tourem na zájezd Dánsko na kole. Časy se změnily, jezdí se mikrobusem, který je ale vcelku pohodlnný a menší skupinka pasažérů má své výhody. Země mě nadchla svou jedinečnou přírodou, atmosférou, krajinou,i lidmi, vším. Cestovní servis byl dobře zajištěn rázovitým panem vedoucím, jež o své ovečky pečuje s enthusiasmem, temperamentem a vervou sobě vlastní. Zručně nás přepravil na místo činu i zpět, kempy byly fajn a u moře, brífinky veselé a grilovačka zodpovědná! Líbilo se mi to moc a velmi bych si přála na příští rok zas nějakou severskou nabídku - neb netřeba přepouštět tradiční klienty nekalé konkurenci, viďte, pane vedoucí ;)? A já bych taky radši zas do Extrémího mikrobusku ;)! díky,

Jitka Bojanovská

HOLANDSKO NA LODI A NA KOLE - SEVER 2016

Markéto a Láďo,
zdravím vás a děkuji za lákavé nabídky cyklozájezdů, které zvážíme. Vzpomínám na putování po klidném, pohodovém Frísku, skvělou partu lidí a pobyt na lodi.Celá oblast je zajímavá mimo jiné ,, ornitologicky", což by chtělo uvést do katalogu. Chyběl mi dalekohled.
Mějte se krásně a buďte zdrávi!
S pozdravem

Ludmila

TOSKÁNSKO NA KOLE - podzim 2016

Tím, že jsme byli poprvé s Vaší cestovkou, jsem něměl žádná očekávání. Napsat tedy, že má očekávání byla splněna by nebylo přesné. S žádnou jinou cestovkou jsem nikde nebyl již mnoho let, nemám tedy s čím srovnávat. Nicméně už to, že zájezd měl započít v 16:00 nakládáním kol a mikrobus s vlekem dorazil chvíli před 16 hodinou, hodnotím velmi pozitivně. Vše další se odvíjelo ve stejném duchu. Časy odjezdů, příjezdů a všechny ostatní byly naprosto přesné. Ke stravě nemám žádné výhrady, je vidět, že to máte promyšlené. Zájezd vedl Láda. Má velké znalosti jak ohledně míst, která jsme navštívili, tak i znalosti o okolí místa pobytu. Celkově nemohu než chválit. S čistým svědomím Vás mohu doporučit svým přátelům, což jsem již v několika případech učinil a budu v tom pokračovat i nadále.

Hezký den Pavel Herško

SARDINIE NA KOLE - letecky do hotelu - PODZIM 2016

Ahoj Markéto!

Sedím doma u PC a nadávám na počasí. Když jsme se docela nedávno váleli na sluníčku u Tyrkysového moře, koupali se v ideálně teplé vodě, baštili skvělou zmtzlinu v Báia Sardinia a hlavně jezdili na kolech křížem-krážem po severním cípu Sardinie, hlásila nám dcera, že je i doma v Čechách pěkně teplíčko, jakoby léto ani nekončilo. No a druhý den po našem návratu domů začal ani ne tak říjen, jako rovnou listopad :-(  I proto se ve vzpomínkách se Zuzkou stále vracíme o 14 dní zpět a pokaždé si jen povzdychneme: "Ach jo, byla to paráda! "

Tak ahoj, měj se fajn, ať se daří vašemu podnikání - a třeba ještě někdy nashledanou!

Zuzka a Saša Klimešovi

HOLANDSKO NA LODI A NA KOLE i koloběžce 2016

Zdravíme Láďu a Markétku,

byli jsme s Vámi na zájezdu Holandsko na lodi a na kole v termínu od 14.7.2016 do 23.7.2016.

Poznávací znamení - koloběžky :) a Ústí nad Labem.

Skutečně super, pro nás koloběžkáře jak dělaný, já měla jenom problém vstávat, ale to je jiná ... :)

Doporučuji tento typ zájezdu zpropagovat mezi koloběžkařema.

Lenka + Libor + Kuba Plzákovi

TOSKÁNSKO NA KOLE - jaro 2016

Ahoj Láďo

vyplňovat celý dotazník nebudu - vše za 1*

jen to počasí - občas trochu větrno (zlepšit, zařídit spoluprací se Sv. Petrem)

osobní poznámky:

Musím se Vám přiznat, že při rozhodování o účasti na zájezdu měla velkou váhu polopenze (představa místních dobrůtek a specialit). Po zjištění na místě, že strava bude z českých surovin trochu deziluze. Ale naštěstí CK zajistila „dost dobrýho“ kuchaře (hláška mojí snachy). Takže naprostá spokojenost.

Velkým pozitivem byla bezva parta, i to je zásluha CK, která na sebe nabaluje kvalitní lidi. Plus body za výborného kytaristu a zpěváka Martina. Úžasná taky byla zástupkyně ředitele školy, která si sama šla stoupnout ke dřezu a myla nádobí.

Krásně zafungovala geriatrická parta při výchově mladé generace, neustále užívající placičky (chytrého mobilu), bez zájmu o další účastníky. Ke konci zájezdu se již všichni zapojili, uklízeli po sobě ze stolu plechovky od piva... :-)

Tak se dědek vykecal. Mějte se, ať se daří.

Váš vděčný klient Jirka Suchý

SARDINIE NA KOLE - letecky 2016

Dobrý den Markéto a Láďo.

Prožili jsme na Sardinii báječnou aktivní dovolenou na kolech, jejichž zapůjčení jste nám perfektně zajistili. Výletové počasí jste zvládli také objednat, prostě nechybělo nám zhola nic.

Absolutní jedničku s hvězdičkou dáváme za ubytování a za „all inclusive“ večeře. Ocenili jsme pravidelné večerní sešlosti, na nichž Láďa i ostatní účastníci sdíleli zkušenosti a dávali podněty pro další výlety. Podkladové mapy od Ládi byly dost dobré a přehledné, i když do mobilu stažená Itálie z Mapy.cz byla ještě podrobnější a všem ji doporučuji.

Podnikli jsme individuálně (zapůjčené auto, zakoupený trajekt) jednodenní výlet na Korsiku do Bonifacia. V hotelu bohužel nebyly dostupné informace o časech odplutí trajektů obou společností (Blue Navy a Moby Lines), dohledání na internetu se nám také plně nezdařilo. Na nádherné Bonifacio doporučujeme vyhradit celý den (trajekty tam v 9:00 nebo 10:00 a zpět v 15:30 nebo 17:00).

Pokud bych směl něco vytknout, pak jen trochu tápání na letišti v Olbii před transferem autobusem. Chyběla nám informace, že nás zastřešuje jistá Quality tour, na jejímž seznamu jsme se k našemu překvapení ocitli. Lokální slovenská delegátka pracující pro Quality tour (a nic netušící o Extrem tour – byli jsme pro ni jen ti cyklisti) byla velmi příjemná dáma a poskytla i v omezeném čase hodně zajímavých informací o Sardinii i Itálii.

S Extrem Tour jsme byli před lety v Holandsku na lodi, které velela Markéta (díra v lodi a částečně zatopené podpalubí). To jsme byli s partou a odrostlou mládeží, měli jsme vlastní kola. I tehdy se nám s Vámi líbilo a sledovali jsme Vaše nabídky, až nás oslovila právě Sardinie a slušná cena.

Děkujeme za skvělý zájezd do mimořádně zajímavé lokality a budeme se těšit na další příležitost k aktivní dovolené.

Spokojení účastníci zájezdu Míla a Vlaďka Fridrichovi

KORSIKA NA KOLE - květen 2016

A moc děkuji za krásný výlet ....fakt krása...a ty kopce,kterých jsem se trochu bála, jsem "dala", takže jsem si to dost užívala... i díky skvělé partě, Tobě - klidné a připravené průvodkyni a smekám před Tvoji řidičskou zdatností a výdrži !!!!!!

Díky, Alena

KRÉTA NA KOLE 2015 - podzim

Ahoj Marketo,

Byla jsem rozhodnuta hned pri ceste domu z Krety, ze vam napisu a moc podekuji za zajezd, od ktereho jsme necekali tak perfektni zorganizovani ve vsech oblastech. Nebudu davat znamky, za nas dva bylo vse nad ocekavani a radi se znovu zucastnime pristi rok v podobnem terminu na nektere Vasi akci. Perfektni byla i pesi turistika jako mala zmena.

Jeste jednou diky, preji hodne dalsich povedenych zajezdu, Vam osobne energii a elan a na shledanou se tesi

Milena a Jarda Snajdrovi

ELBA NA KOLE 2015

Dobrý den, Markét,

snad se na mě nebudete zlobit, ale vyplňování dotazníků nepatří mezi mé oblíbené činnosti.

Shrnula bych to jen do prosté věty: Bylo tam skvěle!

A moc děkuji za video od Zbyška, jak to vidím, hned bych se tam vrátila...

Na Extrem Tour určitě nezpomenu ani při výběru dovolené v příštím roce :-)

Mějte se moc hezky!

Veronika E.

TOSKÁNSKO NA KOLE  jaro 2015

Dobrý den,

celý zájezd dopadl mnohem lépe, než jsem si představoval! Peněz jsem si sice vzal málo, ale bohatě mi to stačilo a celý zájezd byl jedna velká nádhera. Byl jsem, a stále ještě jsem nadšen, jedním slovem úžasné. všechno bylo skvělé, jídlem a ubytováním počínaje a jednotlivými doporučenými výlety konče. Byl to vlastně v mých 69 letech první výlet s cestovkou a asi ne poslední. Každé ráno jsem se těšil na jízdu na kole (nejsem cyklista) a každý večer jsem utahaný, najedený a náramně spokojený padl do postele a spal jako dudek. Vůbec jsem netušil co mě čeká, ale vše bylo zcela nad očekávání.

Tak děkuji a přeji hodně zdaru !!!

Pavel Koželuha

MEXIKO - listopad 2013

Ahoj Markéto a Láďo,

Tak jsem opět doma v realitě po návratu z Mexika. Zájezd byl nádherný. Vše bylo ok hlavně díky Milanovi Štěpánkovi, který byl opravdu bezva průvodce a parťák. Vše vyšlo, počasí bylo perfektní, moře nádherné - zejména pod hladinou, jídlo vynikající, památky a příroda fascinující atd.
Moc díky za pomoc při zajišťování tohoto zájezdu a už přemýšlím, kam příště...

Mějte se fajn, zdraví

Stáňa Mikšová

Skvělé cyklovýlety

S námi můžete skutečně všude.

Osobní přístup

A když budete chtít, dostaneme vás i na kopec.

Extrém pro pohodáře

Takovou pohodu můžete zažít i na kole

Velké zážitky a poznání

Není to zadarmo, ale stojí to zato.